niedziela, 11 maja 2014

Droga ...

W wielu momentach kiedy jadę samochodem setki kilometrów, kiedy prowadzę, myśli nad życiem, nad sobą, nad tym co wokoło mnie, same przychodzą lecz nie jak wrzeszczące ptactwo, są gościem mile widzianym, nie obezwładniają mnie wręcz nie rzadko odprężają .. często wtedy widzę, mam przed oczami miejsca i twarze przeplatające się z kolorami i grą światła z cieniem .. bardzo często nie nadążam za obrazami, za ich charakterem, za szczegółem ale one są we mnie, leżakują jak wino, dojrzewają ... ... Jesteśmy wolnymi ludźmi od narodzin po śmierć a nawet ponad to a może zwłaszcza, zawsze powinniśmy robić i mówić to co chcemy czego pragniemy i potrzebujemy, co płynie z Naszego wnętrza .. Czasami trzeba długo szukać by zrozumieć, czasami rozumie się od razu nieważne, ważne by nie być przeciwko samemu sobie .. Wiara, Nadzieja i Miłość to potężne oręża Człowieka to one zmieniają myśli, zmieniają ludzi, wyostrzają jak niewyraźne zdjęcie, kształtują Ich, kształtują świat .. bardzo często zniewoleni ciałem zapominamy, iż wolność w sercu ma swój dom, serce zaś w duszy, Naszym wnętrzu .. ono zawsze jest szczere i prawdziwe, sztuka jedynie w tym by je dostrzec, usłyszeć, poczuć i zrozumieć .. całym sobą ... 

 ... Wierzę w Miłość, czerpię z niej Nadzieję, która buduje moją Wiarę w Miłość .. Miłość opartą na wszystkim co powyżej słowa co powyżej dostrzeżeń oczu ... Myślę, że już umiem kochać.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę jedynie o zachowanie estetyki słowa i nie plucie wulgaryzmem .. w innym przypadku komentarz zostanie usunięty .. Dziękuję za każde słowo, każdy gest najdrobniejszą myśl czy choćby spojrzenie.

Mistrzowskie Serce