niedziela, 11 maja 2014

Wszystko i Nic



Jam jest wszystkim
a wszystko co mnie otacza, wszystko co wokół mnie
 jest niczym jest pustką nic nie znaczącą, nie mającą celu
ani granic, czarną dziurą, bezduszną otchłanią.

Pytasz mnie kim jestem… jestem dzikim zwierzęciem pozbawionym uczuć, wrażliwości i zahamowań, zwierzęciem pozbawionym instynktu, który pozwala przetrwać, jestem płomieniem wypalającym od środka, krwistoczerwonym światłem cierpienia, wulgarnym słowem gniewu, łzą goryczy i żalu... inspiracją bólu ...

Pytasz mnie kim jestem… jestem człowiekiem
najbardziej zatraconą i bezwzględną istotą tego świata,
 destrukcyjną materią, samo niszczącą się ideologią.

Wszystko jest niczym a nicość jest wszystkim
W sednie pytanie, w pytaniu sedno
Jedno zdanie i morze treści.
Myśl.









‘’Cóż z tego, że człowiek zyska cały świat, jeśli straci przy tym swoją
duszę?’’

Biblia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę jedynie o zachowanie estetyki słowa i nie plucie wulgaryzmem .. w innym przypadku komentarz zostanie usunięty .. Dziękuję za każde słowo, każdy gest najdrobniejszą myśl czy choćby spojrzenie.

Mistrzowskie Serce