sobota, 3 maja 2014

Parę słów o mnie ...


Odkąd pamiętam miałem nadwrażliwość ujawniającą się we wszystkich aspektach życia, istnienia .. odkąd pamiętam wszystko co dostrzegam, co słyszę na szczegóły rozdrabniam, w każdy szczegół się wpatruję, analizuję i jego kolor próbuję ujrzeć, jego naturę .. Analizuję każdy gest, każde wypowiedziane słowo, każde milczenie, każde spojrzenie i jego brak .. często tak bardzo się zagłębiam, iż drogi powrotnej przez chwilę nie widzę .. od bardzo dawna próbuję dostrzec w tym siebie .. To co tworzę, tworzę z chęci pokazania światu, że Jestem, pokazania w jaki sposób ten świat dostrzegam, co słyszę i jakie emocje to we mnie budzi .. od bardzo dawna tego pragnąłem lecz niedawno dopiero odwagi nabrałem ..wciąż bałem się być Sobą, bałem się pokazywać moją nadwrażliwość .. często była Ona dla mnie przekleństwem, oznaką słabości, przeszkodą w szczęśliwym życiu .. w porę zrozumiałem jak bardzo się myliłem .. wszakże drzemiącym we mnie darem jest ...
Zaglądając w to miejsce nie znajdziecie ciekawych informacji, przydatnych rozwiązań, nie dowiecie się jak oszczędzać czy więcej zarabiać, nie znajdziecie nowinek technologicznych, nie znajdziecie wiadomości ze świata czy innych historii, nie znajdziecie nic co mną nie jest ..Wszystko w tym miejscu jest przesiąknięte moją emocją, myślą, analizą, spojrzeniem a nawet milczeniem moim .. wszystko co tu znajdziecie jest Mną i przy odrobinie wysiłku dostrzeżecie w tym moją Duszę jej cień a może nawet jej blask.

                                                                                                                             Mistrzowskie Serce

5 komentarzy:

  1. Gratuluje odwagi i z calego serca zycze Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Napewno bede tu zagladac....

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo ... Miło z Twojej strony ...

    OdpowiedzUsuń
  4. ,,Odkąd pamiętam miałem nadwrażliwość ujawniającą się we wszystkich aspektach życia, istnienia .. odkąd pamiętam wszystko co dostrzegam, co słyszę na szczegóły rozdrabniam, w każdy szczegół się wpatruję, analizuję i jego kolor próbuję ujrzeć, jego naturę .. Analizuję każdy gest, każde wypowiedziane słowo, każde milczenie, każde spojrzenie i jego brak .. często tak bardzo się zagłębiam, iż drogi powrotnej przez chwilę nie widzę ."- Znów trafiło ,aż za bardzo .
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń

Proszę jedynie o zachowanie estetyki słowa i nie plucie wulgaryzmem .. w innym przypadku komentarz zostanie usunięty .. Dziękuję za każde słowo, każdy gest najdrobniejszą myśl czy choćby spojrzenie.

Mistrzowskie Serce