niedziela, 18 maja 2014

Myśli

Wiele się może narodzić w człowieku, wiele też może zabłądzić gdzieś w tłoku między myślami tymi ważnymi i tymi przelotnymi .. myśli różny mają charakter, różną treść inny wymiar, którym często jest bezmiar, odmienne mają względem rzeczywistości, zawiłości .. w myślach istnieje dużo większa siła niż niejednemu Życiu się wydaje .. to myśl rzeczywistość tworzy, to od Niej wszystko się zaczyna to Ona kocha i nienawidzi, płodzi i zabija, Ona nęka i uskrzydla, Ona wierzy i Ona wątpi ... Serce nie nienawidzi, nie zabija, nie nęka i nie wątpi .. tu rozterka .. nie jest czymś łatwym odrzucić rozumu myśli i sercu się poddać .. i tu ciemność pod latarni światłem gdyż nie jest trudno coś skomplikować znacznie trudniej coś uprościć ... Często zdarzało się pragnienie by przestać myśleć, przestać wnikliwość zgłębiać, przestać analizy zaangażowaniem karmić wtedy jednak przestałbym sobą być i stałbym się kimś innym .. zawsze starałem się nie wybierać łatwej drogi czy to ambicja czy głupota nie wiem, wiem za to, że nie żałuję tego jaki jestem tego co przeżyłem choć nie zawsze łatwo było a raczej rzadko, wiem też , iż jeszcze nie jedno przeżyję co mnie zaskoczy co myśli i rozważania do najtęższej pracy pobudzi co sen ukryje i z rzeczywistości na moment wytrąci .. już teraz tego też nie żałuję .. większość życia ciężko fizycznie pracuję nie raz sprawdzając granice organizmu i umysłu, w wolnych chwilach takich tylko dla siebie, piszę, maluję w różny sposób tworzę bynajmniej próbuję, czasem czytam no i oczywiście analizuję .. prawie nieustannie ... Wiele razy słyszałem, że trudno mnie zrozumieć, parę razy słyszałem określenie - niesamowity .. często ludzie mnie zaskakują tym jak mnie odbierają a większość z Nich nawet nie spróbowała zobaczyć kim jestem ... ... Wiele się może narodzić w człowieku wiele też może zabłądzić w jego myślach jednak to co w Nas się tworzy co się rodzi, nie ginie nigdy, częścią Nas się staje częścią Naszego życia ... Myśli rodzą się w Nas każdego dnia, każdej godziny, minuty i sekundy .. istotne te, w które głęboko wierzymy.   

4 komentarze:

  1. ....istotne te, w ktore gleboko wierzymy... O tak! Te negatywne mysli, na pewno nie ulatwiaja zycia, pozytywne natomiast wrecz przeciwnie! Szcyesliwi Ci ludzie, ktorzy w kazdej sytuacji potrafia myslec pozytywnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję .. za spojrzenie, za myśl i za słowo ...

      Usuń
  2. Myślę, że rozumiem o co Ci chodzi, i zgadzam się z Tobą pod wieloma względami. Może tylko z mniejszą ilością wielokropków. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż .. nie raz słyszałem, iż nadużywam "wielokropków" i za każdym razem odpowiadam tak samo .. wielokropki owe nie są upiększeniem, nie są dla mnie jak przecinek, jak kropka na końcu zdania czy znak zapytania .. nie są zwykłą interpunkcją jej zasadnością .. często nie są efektem przemyślanym .. są odzwierciedleniem pauzy w głowie efektem natłoku myśli między którymi przeskakuje są moim naturalnym zatrzymywaniem się w myśli w słowie ... Bardzo często kiedy pisze, prawie zawsze wręcz piszę z marszu nie myśląc jak to ktoś odbierze czy jest to poprawne czy nie .. po prostu pisze .. przelewam myśli ... Zawsze będą nieodzowną częścią mojego słowa pisanego .. Wybacz jeżeli kole Cię w oczy ich istnienie .. przykro mi też bo tego nie zmienię ... :)
      Pozdrawiam serdecznie i bardzo dziekuje za szczerą wypowiedzieć ,, bardzo cenie szczerość.

      Usuń

Proszę jedynie o zachowanie estetyki słowa i nie plucie wulgaryzmem .. w innym przypadku komentarz zostanie usunięty .. Dziękuję za każde słowo, każdy gest najdrobniejszą myśl czy choćby spojrzenie.

Mistrzowskie Serce