piątek, 2 maja 2014

To Ja




Kiedy na mnie patrzysz, kiedy wzrokiem mnie dotykasz,
starasz się zrozumieć poplątane słowa tworzące mnie,
jakąś dłuższą a zarazem chwilową myśl.
Czasami próbujesz dostrzec jakiś głębszy sens
a chwilami po prostu śledzisz każdą napotkana literkę,
każdy napotkany kawałek mnie ...

Dla  niektórych jestem jakimś doznaniem,
twórczym zastanowieniem,
myślą
poezją
może nawet pożądaniem.
Dla innych zwykłą kartką papieru
ze słowami tworzącymi niby treść,
niezrozumiałym natłokiem myśli
zbędnym zamieszaniem
niczym ważnym,
po prostu wiersz.

Dzisiaj przed oczami twymi jestem,
teraz przez oczy twoje w głąb ciebie zaglądam,
dzisiaj cię znam
dzisiaj cię kocham
bo dzisiaj tobą jestem i w tobie pozostać chce
choćby małym myśli gestem ... to ja,
teraz, też twój wiersz, teraz i w tobie pokładam nadzieję
swojego istnienia.









‘’ Mało dajesz, gdy dajesz dobytek swój. Prawdziwie dajesz, gdy oddajesz
siebie.’’

Kahlil Gibran

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę jedynie o zachowanie estetyki słowa i nie plucie wulgaryzmem .. w innym przypadku komentarz zostanie usunięty .. Dziękuję za każde słowo, każdy gest najdrobniejszą myśl czy choćby spojrzenie.

Mistrzowskie Serce